Big Bang, ako vznik kozmu, sa nikdy nekonal, je to „podvod“ vedy!

Keď veda klame a vymýšľa. Kozmos musel vzniknúť celkom iným spôsobom. Podľa kozmológov, ktorí postulovali pred rokmi Veľký tresk (Big Bang) ako príčinu vzniku kozmu, explodoval pred 13,8 miliard rokmi nekonečne hustý miniatúrny „bod“ a či „praatóm“. To, čo z neho vyšlo, expandovalo nepredstaviteľne rýchlo, a tak sa zrodil priestor, čas a z energetického žiarenia vznikla neskôr hmota.

Najnovšie výskumy a merania však presvedčivo ukázali, že všetko sa odohralo inakšie.

Big Bang-teóriu možno v podstate priradiť ku skupine mysticko-religióznych stvoriteľských mýtov o vzniku kozmu, aj keď pracuje s nástrojmi vedy.Vo februári sa v kozmológii udialo niečo, čo ju otriaslo úplne v jej základoch.

Známy kozmológ Paul Steinhardt a jeho tím publikovali v Scientific American revolučný príspevok, v ktorom vyčítali vedcom-prívržencom hypotézy Veľkého tresku, že sa v jej prípade úplne odklonili od exaktnej vedeckosti, len aby ju mohli postulovať.

V ďalšom rozvediem len veľmi stručne o čo ide konkrétne. Celý koncept teórie Big Bang otriasli posledné neobyčajne obsiahle a exaktné merania satelitu Planck, takže Veľký tresk možno obhájiť len s novými a pochybnými predpokladmi.

Je to podobný „podvod“ a či šikovný trik, ako ho urobil Einstein, keď „znásilnil“ vlastné správne rovnice (ktoré ukazovali, že kozmos expanduje alebo kontrahuje), len aby vyhovovali vtedajšiemu kozmologickému presvedčeniu, že kozmos je statický, nemenný a večný.

Einstein preto zaviedol do svojich rovníc úplne svojvoľne tzv. kozmologickú konštantu a potom z nich vyšlo skutočne to, čo chcel mať: Že kozmos je statický.

Ale geniálny fyzik sa mohol tešiť zo svojho rafinovaného ťahu len 12 rokov.

Potom mu radosť pokazil iný génius, astronóm Edwin Hubble, ktorý zistil, že svetlo vzdialeých galaxií je viac červené ako by malo byť a čím viac boli od Zeme vzdialenejšie, tým väčšia bola diskrepancia v ich červenej farbe. To znamenalo, že kozmos expanduje a galaxie sa od seba vzďalujú. Tak prišiel koniec rozprávky o statickom kozme.

Einstein sa veľmi hneval na seba a hovorieval, že to bola najväčšia somarina jeho života, akej sa dopustil. Keby bol svojím rovniciam dôveroval, tak mohol vopred predpovedať to, čo Hubble objavil a bol by sa stal ešte slávnejším.

Teraz poviem, čo to má spoločné s teóriou Big Bang.

V jej novej úprave (jej obhajcovia robia ten istý „podvod“, ako voľakedy Einstein) sa odrazu opäť objavuje kozmologická konštanta a tá rieši niektoré jej problémy.

Ďalšie fakty hovoriace proti Big Bangu tu vynechám, ich výklad je veľmi obsiahly. Ešte sa ale zmienim o tom, že o tzv. inflačnej fáze Big Bangu (len ak naozaj existovala môže fungovať Big Bang) tvrdí Steinhardt, že je nezmyslom a že nikdy nebola realitou. Pod kosmologickou infláciou rozumejú prívrženci Big Bangu fázu nepredstviteľne rýchlej expanzie kozmu, bezprostredne po explózii jeho „zárodku“. Zároveň táto fáza mala (musela) trvať nepredstaviteľne krátko. To je ale len ďalší pochybny umelý konštrukt.

A napokon uvediem ešte jeden z početných bodov kritiky Big Bangu, ako ich uvádza Steinhardt. Rozdiely teplôt v pôvodnej kozmickej „prapolievke“, tak ako ich zistil satelit Planck, sú extrémne malé.  V rôznych regiónoch vtedajšieho kozmu to bolo len 0,01 percenta. A teória inflácie stroskotáva o.i. práve aj  na tom, že toto číslo nevie vysvetliť.

EÚ-Médiá zatajili pravý dôvod príchodu ministra USA Blinkena do Ukrajiny

08.05.2021

Je však možné, že ho nepoznali (Tu sa ho dozviete!). A preto sa len okrajovo – ak vôbec – o Blinkenovej návšteve v Kyjeve zmieňovali. Ukrajinské médiá však informovali podrobne o príchode ministra zahraničia Blinkena. Ten spoločne s Victoriou Nuland (ktorá hovorí veľmi dobre rusky a je expertkou pre východnú Europu vo vláde Bidena) sa v parlamente stretli s frakčnými [...]

Trestuhodne neskúmané: Vplyv koronavakcíny na tehotné ženy a na menštruáciu žien

07.05.2021

Až teraz priznávajú experti virológovia, čo už dlhšie vedia niektorí gynekológovia, že vplyv očkovacích látok na tehotné ženy a na menštruáciu nie je vôbec preskúmaný! A o to menej sa vie o možnom egatívnom vplyve týchto vakcín na plod v uteruse – tu pripomeniem tragickú katastrofu s konterganom, ktorý sa ako nový „zázračný“ liek podával tehotným [...]

Napoleon 1769-1821 generál, revolučný diktátor, taliansky kráľ, francúzsky cisár

05.05.2021

Včera o 20. francúzskych generáloch. Dnes o jednom. V tento deň 5. mája pred 200 rokmi veľký Napoleon vypustil svojho ducha opustený a hlboko zatrpknutý vo vyhnanstve na malom ostrove St. Helena, ďaleko od Francúzska. Významní muži vo vysokých pozíciách majú obvykle veľmi atraktívne a významné milenky. Nebolo to inakšie ani v prípade Bonaparteho. Jeho divoký, neskrotný [...]

počasie, terasy, reštaurácie, Bratislava

Nové pravidlá od pondelka 10. mája. Zrušenie núdzového stavu sa blíži

09.05.2021 14:41

Od pondelka sa rušia v obchodoch a prevádzkach vyhradené hodiny pre seniorov. Slovensko ako celok sa podľa Covid automatu farbí do ružova.

Moskva, prehliadka, vojaci

Moskvu obsadila armáda. Rusi si pripomenuli koniec vojny veľkolepou prehliadkou

09.05.2021 14:25

Na Červenom námestí sa konala veľkolepá prehliadka pri príležitosti Dňa víťazstva - konca II. svetovej vojny. Pozrite sa, ako to v Moskve vyzeralo.

Igor Matovič

Sulík: Ak by Matovič odišiel, ako sa vyhráža, mali by sme menej kríz

09.05.2021 14:16

Líder SaS a vicepremiér Richard Sulík to uviedol v súvislosti s otázkou o vyhrážkach ministra financií o odchode z vlády, ak sa mu nepodarí presadiť jeho návrhy pre rodiny.

Alexander Lukašenko

Lukašenko podpísal dekrét umožňujúci preniesť jeho právomoci na Radu bezpečnosti

09.05.2021 13:11

Doteraz sa v prípade uvoľnenia prezidentského úradu alebo neschopnosti hlavy štátu vykonávať funkciu mohli jej právomoci preniesť na predsedu vlády až do chvíle, kým prísahu nezložil nový prezident.

Počet článkov: 1,238