Senzačný objav v našej slnečnej sústave: Nová obrovská planéta – Nine je jej meno

Prvý raz, po takmer dvoch storočiach, dokázali dvaja astronómovia, že naša slnečná sústava ešte stále nie je uzavretá, čo sa týka počtu planét. A ani zďaleka nepoznáme všetky jej tajomstvá. Ja som o existencii tejto planéty teoretizoval a hypoteticky ju postuloval už pred desiatimi rokmi v publikácii Záhadné tajomstvá našej slnečnej sústavy, kde som o.i. uvádzal fakty aj o Sedne,Nibiru a o zvláštnych fenomenoch prejavujúcich sa v tzv. Kuiperovom páse – v hraničných regiónoch slnečnej sústavy. V Kuiperovom páse je veľké množstvo rôznych kozmických objektov.

Medzi nimi sa nachádza napríklad aj trpaslíčia planétka Eris, ktoru objavil v januári 2005, Mike Brown. V tomto páse sa pohybuje okolo 70 000 objektov, ktoré majú priemer väčší ako sto kilometrov.

Od čias Antiky boli objavené len dve nové planéty. Planéta Nine sa tak stala treťou novoobjavenou planétou vo „vlasti“ nášho otca – Slnka – boha Re v starom Egypte a Heliosa, starých Grékov.

Nine objavili dvaja astronómovia z California Institute of Technology – už spomenutý Mike Brown a Konstantin Batygin. Nová planéta je približne desaťkrát taká veľká ako Zem.

Pohybuje sa okolo Slnka vo vzdialenosti, ktorá je asi dvadsaťkrát väčšia ako je vzdialenosť planéty Neptún od nášho centrálneho žiariča, ktorý nám dáva svetlo a teplo.

Nakoľko dráha objavenej planéty zatiaľ nie je exaktne známa, tak podľa predbežných odhadov a výpočtov Batygina a Browna obnáša čas, ktorý potrebuje na jednu otáčku okolo Slnka pravdepodobne 14 000 až 20 000 rokov.

V mojej hore spomenutej publikácii som sa zmienil aj o dvoch objektoch v Kuiperovom páse, ktoré sa vyznačujú nevysvetliteľne nepravidelnými obežnými dráhami. Za normálnych, dosiaľ známych okolností a podmienok by ich mal Neptún v istých lokalitách ich dráhy od seba odpudiť a potom opäť pritiahnuť. Ale pre jeden z objektov – Sedna – to vôbec neplatí. Práve za tento fenomén je s najväčšou pravdepodobnosťou zodpovedná novoobjavena planéta Nine. Jej prítomnosť zapríčiňuje anomálie v obežnej dráhe Sedny.

V každom prípade Nine už teraz pripravila astronómom množstvo „hlavolamov“. Napríklad – kde sa vzala? – odkiaľ sa vzala?- a prečo sa nachádza až na okraji našej slnečnej sústavy? Je len opusteným samotárom, alebo má aj mesiac a či mesiace?

Politici a vedci sú plne zodpovední za Kolektívnú Korona Psychózu! Viac ako 30 000 Samovrážd. .. .. USAvojakov

21.09.2021

A šup ho! Opat mi vyrazili moj (Posledny)clanok z titulky! Prispievam uz desatrocia do roznych SR medii, ale nikto ma necenzuroval, ani za Meciara, Dzurindu ci za Fica. Ani tu dlho nic! Este ani za p.Nitona nic! Az teraz sa to zosypalo. Zrejme som na nejakom ciernom indexe!!! Takze som na Pravde najcenzurovanejsi autor. Ani len v SME a DennikuN, ked som tam uz davnejsie prispieval – som nebol [...]

Záhada v Rakúsku: Množia sa nečakané úmrtia ľudí, ktorí boli ešte plní života!

19.09.2021

(Cenzurovanie mojej osoby zosilnieva! Opat bol brutalne vcera dalsi moj clanok stiahnuty(kde pisem len pravdu, ktora ma byt na vyssi prikaz umlcana) uz za 2 hodiny z titulky. Je to uz 8. krat v kratkom case. Ludia bdite – hovorieval J. Fučík. A vy budete bdiet, ked si precitate moje clanky (patria k mojim najlepsim), ktore mi cenzura stiahla z titulky a tak vyrobila z nich malo citane [...]

Covid-pas a digitalizácia človeka=koniec slobody! Tehotná rakúska speváčka odmietla očkovanie a stratila prácu

18.09.2021

Kanaďan Michel Chossudovsky je ruského pôvodu (otec Jevgenij sa narodil v Rusku) a je veľkým prívržencom Donalda Trumpa. Je profesorom ekonomiky a expertom pre globalizáciu. Má vlastný internetový portál globalresearch.ca, ktorý je v oblasti tém globalizácie najčítanejším. O. i. dlhodobo analyzuje vyplyv korona pandémie na globalizáciu. Podľa neho v súčasnosti ľudstvo [...]

Mali / Afrika / Junta / Prevrat / Vlajka / Zástava /

Tisíce ľudí demonštrovali v hlavnom meste Mali na podporu vládnucej junty a proti Francúzsku

23.09.2021 07:00

K protestu došlo v čase, keď dočasný prezident a vojenský veliteľ Assimi Goita čelí výzvam, aby odmietol potenciálnu spoluprácu so súkromnou ruskou bezpečnostnou firmou Vagner.

škola, banska bystrica

Asistentov majú školám prideľovať inak. Nebude ich však dosť

23.09.2021 06:30

Školy by potrebovali aj viac digitálnych koordinátorov.

súd Pezinok Kuciak  pojednávanie spis

Marušiak: Komisia nevyrieši dôveru v právny štát

23.09.2021 06:20

Obnova dôvery v právny štát je politická úloha, ktorú nevyrieši žiadna komisia. Je to dlhodobá záležitosť, hovorí politológ SAV Juraj Marušiak.

Vakcína / Covid / Koronavírus /

ONLINE: Tretiu dávku odporučili v USA seniorom a rizikovým, mladším zatiaľ nie

23.09.2021 06:00

Poradný výbor nezávislých expertov FDA odmietol pôvodný návrh Pfizeru odporúčať tretiu dávku vakcíny pre všetkých ľudí vo veku 16 a viac rokov.

Počet článkov: 1,302