Big Bang, ako vznik kozmu, sa nikdy nekonal, je to „podvod“ vedy!

Keď veda klame a vymýšľa. Kozmos musel vzniknúť celkom iným spôsobom. Podľa kozmológov, ktorí postulovali pred rokmi Veľký tresk (Big Bang) ako príčinu vzniku kozmu, explodoval pred 13,8 miliard rokmi nekonečne hustý miniatúrny „bod“ a či „praatóm“. To, čo z neho vyšlo, expandovalo nepredstaviteľne rýchlo, a tak sa zrodil priestor, čas a z energetického žiarenia vznikla neskôr hmota.

Najnovšie výskumy a merania však presvedčivo ukázali, že všetko sa odohralo inakšie.

Big Bang-teóriu možno v podstate priradiť ku skupine mysticko-religióznych stvoriteľských mýtov o vzniku kozmu, aj keď pracuje s nástrojmi vedy.Vo februári sa v kozmológii udialo niečo, čo ju otriaslo úplne v jej základoch.

Známy kozmológ Paul Steinhardt a jeho tím publikovali v Scientific American revolučný príspevok, v ktorom vyčítali vedcom-prívržencom hypotézy Veľkého tresku, že sa v jej prípade úplne odklonili od exaktnej vedeckosti, len aby ju mohli postulovať.

V ďalšom rozvediem len veľmi stručne o čo ide konkrétne. Celý koncept teórie Big Bang otriasli posledné neobyčajne obsiahle a exaktné merania satelitu Planck, takže Veľký tresk možno obhájiť len s novými a pochybnými predpokladmi.

Je to podobný „podvod“ a či šikovný trik, ako ho urobil Einstein, keď „znásilnil“ vlastné správne rovnice (ktoré ukazovali, že kozmos expanduje alebo kontrahuje), len aby vyhovovali vtedajšiemu kozmologickému presvedčeniu, že kozmos je statický, nemenný a večný.

Einstein preto zaviedol do svojich rovníc úplne svojvoľne tzv. kozmologickú konštantu a potom z nich vyšlo skutočne to, čo chcel mať: Že kozmos je statický.

Ale geniálny fyzik sa mohol tešiť zo svojho rafinovaného ťahu len 12 rokov.

Potom mu radosť pokazil iný génius, astronóm Edwin Hubble, ktorý zistil, že svetlo vzdialeých galaxií je viac červené ako by malo byť a čím viac boli od Zeme vzdialenejšie, tým väčšia bola diskrepancia v ich červenej farbe. To znamenalo, že kozmos expanduje a galaxie sa od seba vzďalujú. Tak prišiel koniec rozprávky o statickom kozme.

Einstein sa veľmi hneval na seba a hovorieval, že to bola najväčšia somarina jeho života, akej sa dopustil. Keby bol svojím rovniciam dôveroval, tak mohol vopred predpovedať to, čo Hubble objavil a bol by sa stal ešte slávnejším.

Teraz poviem, čo to má spoločné s teóriou Big Bang.

V jej novej úprave (jej obhajcovia robia ten istý „podvod“, ako voľakedy Einstein) sa odrazu opäť objavuje kozmologická konštanta a tá rieši niektoré jej problémy.

Ďalšie fakty hovoriace proti Big Bangu tu vynechám, ich výklad je veľmi obsiahly. Ešte sa ale zmienim o tom, že o tzv. inflačnej fáze Big Bangu (len ak naozaj existovala môže fungovať Big Bang) tvrdí Steinhardt, že je nezmyslom a že nikdy nebola realitou. Pod kosmologickou infláciou rozumejú prívrženci Big Bangu fázu nepredstviteľne rýchlej expanzie kozmu, bezprostredne po explózii jeho „zárodku“. Zároveň táto fáza mala (musela) trvať nepredstaviteľne krátko. To je ale len ďalší pochybny umelý konštrukt.

A napokon uvediem ešte jeden z početných bodov kritiky Big Bangu, ako ich uvádza Steinhardt. Rozdiely teplôt v pôvodnej kozmickej „prapolievke“, tak ako ich zistil satelit Planck, sú extrémne malé.  V rôznych regiónoch vtedajšieho kozmu to bolo len 0,01 percenta. A teória inflácie stroskotáva o.i. práve aj  na tom, že toto číslo nevie vysvetliť.

Slávny britský premiér Winston Churchill bol len zlodej. Kradol a zbíjal v cudzine

21.02.2018

Angličania svojho Winstona oslavujú ako jednu z najskvelejších osobností nielen Veľkej Británie, ale celého sveta. Pochádzal z významnej a superbohatej rodiny. Je na svete ale mnoho národov, viac »

Kde vládnu peniaze, demokracia končí. Demokraciu pochovali. Kráľ Sobieski

20.02.2018

V USA už demokraciu dali do hrobu. Politický systém v tejto krajine pozostáva z dvoch štruktúr. Z demokratickej (údajne) a z liberálnej (tiež len údajne) . Obe spoločne tvrdia, že zaručujú viac »

V akom veku sa partneri (manželia) najčastejšie dopúšťajú sexuálnej „nevery“?

18.02.2018

Veľká väčšina je ľudí presvedčená, že sexuálnej „nevery“ sa vo vzťahu alebo manželstve najčastejšie dopúšťajú mladšie ročníky a síce vekovej kategórie medzi 18 až 25 rokmi. viac »

Angela Merkelová

Merkelová si do novej koaličnej vlády vybrala 'omladenú zostavu'

25.02.2018 18:33

Predpokladá sa, že väčšinu členov CDU v novom vládnom kabinete by mohli naďalej tvoriť dôverníci straníckej predsedníčky a pokračujúcej kancelárky.

Jeremy Corbyn

Britskí labouristi menia postoj k brexitu, Corbyn má oznámiť prekvapivé zmeny

25.02.2018 18:21

Šéfovi labouristov Corbynovi adresovalo otvorený list 80 vplyvných predstaviteľov strany. Žiadajú ho, aby prehodnotil svoj postoj k zotrvaniu krajiny v rámci spoločného európskeho trhu.

Peniaze, euro, ekonomika

Žiga: Slovensko nedáva vysoké stimuly investorom

25.02.2018 18:07

Slovenská republika je jednou z krajín, ktorá poskytuje najmenej investičných stimulov k výške HDP, uviedol minister hospodárstva Peter Žiga.

Benzín, nafta

Nad naftovými motormi sa sťahujú mračná

25.02.2018 17:00

Naftové motory majú najlepšie obdobie svojho života definitívne za sebou. V Nemecku bude o ich používaní v mestách rozhodovať súd už na budúci týždeň.