Big Bang, ako vznik kozmu, sa nikdy nekonal, je to „podvod“ vedy!

Keď veda klame a vymýšľa. Kozmos musel vzniknúť celkom iným spôsobom. Podľa kozmológov, ktorí postulovali pred rokmi Veľký tresk (Big Bang) ako príčinu vzniku kozmu, explodoval pred 13,8 miliard rokmi nekonečne hustý miniatúrny „bod“ a či „praatóm“. To, čo z neho vyšlo, expandovalo nepredstaviteľne rýchlo, a tak sa zrodil priestor, čas a z energetického žiarenia vznikla neskôr hmota.

Najnovšie výskumy a merania však presvedčivo ukázali, že všetko sa odohralo inakšie.

Big Bang-teóriu možno v podstate priradiť ku skupine mysticko-religióznych stvoriteľských mýtov o vzniku kozmu, aj keď pracuje s nástrojmi vedy.Vo februári sa v kozmológii udialo niečo, čo ju otriaslo úplne v jej základoch.

Známy kozmológ Paul Steinhardt a jeho tím publikovali v Scientific American revolučný príspevok, v ktorom vyčítali vedcom-prívržencom hypotézy Veľkého tresku, že sa v jej prípade úplne odklonili od exaktnej vedeckosti, len aby ju mohli postulovať.

V ďalšom rozvediem len veľmi stručne o čo ide konkrétne. Celý koncept teórie Big Bang otriasli posledné neobyčajne obsiahle a exaktné merania satelitu Planck, takže Veľký tresk možno obhájiť len s novými a pochybnými predpokladmi.

Je to podobný „podvod“ a či šikovný trik, ako ho urobil Einstein, keď „znásilnil“ vlastné správne rovnice (ktoré ukazovali, že kozmos expanduje alebo kontrahuje), len aby vyhovovali vtedajšiemu kozmologickému presvedčeniu, že kozmos je statický, nemenný a večný.

Einstein preto zaviedol do svojich rovníc úplne svojvoľne tzv. kozmologickú konštantu a potom z nich vyšlo skutočne to, čo chcel mať: Že kozmos je statický.

Ale geniálny fyzik sa mohol tešiť zo svojho rafinovaného ťahu len 12 rokov.

Potom mu radosť pokazil iný génius, astronóm Edwin Hubble, ktorý zistil, že svetlo vzdialeých galaxií je viac červené ako by malo byť a čím viac boli od Zeme vzdialenejšie, tým väčšia bola diskrepancia v ich červenej farbe. To znamenalo, že kozmos expanduje a galaxie sa od seba vzďalujú. Tak prišiel koniec rozprávky o statickom kozme.

Einstein sa veľmi hneval na seba a hovorieval, že to bola najväčšia somarina jeho života, akej sa dopustil. Keby bol svojím rovniciam dôveroval, tak mohol vopred predpovedať to, čo Hubble objavil a bol by sa stal ešte slávnejším.

Teraz poviem, čo to má spoločné s teóriou Big Bang.

V jej novej úprave (jej obhajcovia robia ten istý „podvod“, ako voľakedy Einstein) sa odrazu opäť objavuje kozmologická konštanta a tá rieši niektoré jej problémy.

Ďalšie fakty hovoriace proti Big Bangu tu vynechám, ich výklad je veľmi obsiahly. Ešte sa ale zmienim o tom, že o tzv. inflačnej fáze Big Bangu (len ak naozaj existovala môže fungovať Big Bang) tvrdí Steinhardt, že je nezmyslom a že nikdy nebola realitou. Pod kosmologickou infláciou rozumejú prívrženci Big Bangu fázu nepredstviteľne rýchlej expanzie kozmu, bezprostredne po explózii jeho „zárodku“. Zároveň táto fáza mala (musela) trvať nepredstaviteľne krátko. To je ale len ďalší pochybny umelý konštrukt.

A napokon uvediem ešte jeden z početných bodov kritiky Big Bangu, ako ich uvádza Steinhardt. Rozdiely teplôt v pôvodnej kozmickej „prapolievke“, tak ako ich zistil satelit Planck, sú extrémne malé.  V rôznych regiónoch vtedajšieho kozmu to bolo len 0,01 percenta. A teória inflácie stroskotáva o.i. práve aj  na tom, že toto číslo nevie vysvetliť.

Bojovník za našu Európu a naše práva, Salvini! Merkel, Macron sú trpaslíci voči nemu

23.01.2019

Popularita Mattea Salviniho, talianskeho ministra vnútra a vicepremiéra neuveriteľne narastá, a to nielen v Taliansku, ale v celej EÚ. Je nekompromisne tvrdý proti smerovaniu utečeneckj politike viac »

Polit. islam je nepriateľ, FPÖ chce zákaz. Rakúsky viceprimátor zhrozený z uteč. polit. predošlej vlády

21.01.2019

Predseda parlamentného klubu FPÖ Johann Gudenus povedal v sobotu na zjazde strany, že jeho strana podniká všetko pre to, aby bol ešte v tejto polovici roka schválený zákon o zákaze politického viac »

Keď azylant azda niekoho i zabije, lebo mu EÚ nedala ženu k dispozícii

18.01.2019

Takých prípadov je v EÚ veľa, ale mainstream média ich zamlčujú. Veď predsa načo znepokojovať ľudí, majú aj iné starosti. A už si na to aj zvykli. A ktorí ešte nie, tak si postupne zvyknú. viac »

televízia, televízor, ovládač

RVR udelila vysielateľovi TV Joj pokutu takmer 40 000 eur

23.01.2019 17:10

Mac TV bola zároveň upozornená na porušenie zákona pri oddeľovaní názorov a komentárov od informácií spravodajského charakteru.

Nemecko Merkelová prejav novoročný

Merkelová má pochybnosti o novom prístupe k riešeniu globálnych problémov

23.01.2019 16:48

Snahy o riešenie globálnych problémov budú podľa nej "fungovať len vtedy, ak sme ochotní prijať kompromis".

bitka

V prípade bitky v Košiciach obvinila polícia dve mladistvé

23.01.2019 16:21

Ide o prípad týkajúci sa zverejneného videa zo začiatku januára, na ktorom je zachytená bitka mladých dievčat.

Pawel Adamowicz

Vdova po zavraždenom starostovi Adamowiczovi viní z jeho smrti štátnu TV

23.01.2019 16:01

Stanica uviedla, že zažaluje každého, kto naznačí, že jej programy prispeli k násilnej smrti starostu Adamowicza.