Big Bang, ako vznik kozmu, sa nikdy nekonal, je to „podvod“ vedy!

Keď veda klame a vymýšľa. Kozmos musel vzniknúť celkom iným spôsobom. Podľa kozmológov, ktorí postulovali pred rokmi Veľký tresk (Big Bang) ako príčinu vzniku kozmu, explodoval pred 13,8 miliard rokmi nekonečne hustý miniatúrny „bod“ a či „praatóm“. To, čo z neho vyšlo, expandovalo nepredstaviteľne rýchlo, a tak sa zrodil priestor, čas a z energetického žiarenia vznikla neskôr hmota.

Najnovšie výskumy a merania však presvedčivo ukázali, že všetko sa odohralo inakšie.

Big Bang-teóriu možno v podstate priradiť ku skupine mysticko-religióznych stvoriteľských mýtov o vzniku kozmu, aj keď pracuje s nástrojmi vedy.Vo februári sa v kozmológii udialo niečo, čo ju otriaslo úplne v jej základoch.

Známy kozmológ Paul Steinhardt a jeho tím publikovali v Scientific American revolučný príspevok, v ktorom vyčítali vedcom-prívržencom hypotézy Veľkého tresku, že sa v jej prípade úplne odklonili od exaktnej vedeckosti, len aby ju mohli postulovať.

V ďalšom rozvediem len veľmi stručne o čo ide konkrétne. Celý koncept teórie Big Bang otriasli posledné neobyčajne obsiahle a exaktné merania satelitu Planck, takže Veľký tresk možno obhájiť len s novými a pochybnými predpokladmi.

Je to podobný „podvod“ a či šikovný trik, ako ho urobil Einstein, keď „znásilnil“ vlastné správne rovnice (ktoré ukazovali, že kozmos expanduje alebo kontrahuje), len aby vyhovovali vtedajšiemu kozmologickému presvedčeniu, že kozmos je statický, nemenný a večný.

Einstein preto zaviedol do svojich rovníc úplne svojvoľne tzv. kozmologickú konštantu a potom z nich vyšlo skutočne to, čo chcel mať: Že kozmos je statický.

Ale geniálny fyzik sa mohol tešiť zo svojho rafinovaného ťahu len 12 rokov.

Potom mu radosť pokazil iný génius, astronóm Edwin Hubble, ktorý zistil, že svetlo vzdialeých galaxií je viac červené ako by malo byť a čím viac boli od Zeme vzdialenejšie, tým väčšia bola diskrepancia v ich červenej farbe. To znamenalo, že kozmos expanduje a galaxie sa od seba vzďalujú. Tak prišiel koniec rozprávky o statickom kozme.

Einstein sa veľmi hneval na seba a hovorieval, že to bola najväčšia somarina jeho života, akej sa dopustil. Keby bol svojím rovniciam dôveroval, tak mohol vopred predpovedať to, čo Hubble objavil a bol by sa stal ešte slávnejším.

Teraz poviem, čo to má spoločné s teóriou Big Bang.

V jej novej úprave (jej obhajcovia robia ten istý „podvod“, ako voľakedy Einstein) sa odrazu opäť objavuje kozmologická konštanta a tá rieši niektoré jej problémy.

Ďalšie fakty hovoriace proti Big Bangu tu vynechám, ich výklad je veľmi obsiahly. Ešte sa ale zmienim o tom, že o tzv. inflačnej fáze Big Bangu (len ak naozaj existovala môže fungovať Big Bang) tvrdí Steinhardt, že je nezmyslom a že nikdy nebola realitou. Pod kosmologickou infláciou rozumejú prívrženci Big Bangu fázu nepredstviteľne rýchlej expanzie kozmu, bezprostredne po explózii jeho „zárodku“. Zároveň táto fáza mala (musela) trvať nepredstaviteľne krátko. To je ale len ďalší pochybny umelý konštrukt.

A napokon uvediem ešte jeden z početných bodov kritiky Big Bangu, ako ich uvádza Steinhardt. Rozdiely teplôt v pôvodnej kozmickej „prapolievke“, tak ako ich zistil satelit Planck, sú extrémne malé.  V rôznych regiónoch vtedajšieho kozmu to bolo len 0,01 percenta. A teória inflácie stroskotáva o.i. práve aj  na tom, že toto číslo nevie vysvetliť.

Nemecká vláda prekazila v príkaze CIA zatknutie teroristu Amriho, ten potom zabil v Berlíne 12 ľudí

13.08.2018

Krvavé stopy vraždiaceho islamistického teroristu Anisa Amriho vedú priamo do Vládneho úradu kancelárky Merkel. Ide o obrovský štátno-politický škandál Nemecka, aký nemá obdoby. Je o tom viac »

Poľsko bude krajinou pre migrantov z Filipín. Dohoda katolíckych prezidentov Kaczynskeho s Dutertem

04.08.2018

Skvelá idea, keď migranti, tak len kresťanskí. Katolícke Poľsko nechce žiadnych iných. V Poľsku pracuje už okolo 1,5 milión Ukrajincov, takže nikto nemôže v Bruseli tvrdiť, že krajina nechce viac »

Talian. biskup chce z kostolov mešity, ak to zachráni životy moslimov. Soros preč z EÚ? Bannonova konzer. revol. v EÚ

30.07.2018

Niečo také je absurdné, neuveriteľné a nehodné katolíckeho kňaza. A jeho argumentácia je klamstvo a zavádzanie. Písali o tom talianske médiá. Niekdajší biskup z mesta Caserta, Raffaele Nogaro viac »

Islamský štát, džihád

V Nemecku obvinili muža z plánovania útoku na klzisko v Karlsruhe

14.08.2018 23:08

Muž podstúpil výcvik ostreľovača u Islamského štátu v Iraku v roku 2016, potom sa v roku 2017 vrátil do Nemecka.

Erdogan

Ignorujte iPhone. Erdogan žiada od Turkov bojkot elektroniky z USA

14.08.2018 22:46

Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan v utorok vyhlásil bojkot elektroniky zo Spojených štátov.

maduro

V súvislosti s pokusom o atentát na Madura zatkli generála

14.08.2018 20:43

Podľa venezuelských predstaviteľov boli pri pokuse o atentát využité dva drony naložené plastickými trhavinami.

Jozef Roháč

Jozef Roháč sa priznal k vražde, za ktorú si odpykáva trest iný človek

14.08.2018 20:27

Slovák sa priznal k vražde podnikateľa Józsefa Prisztása, pričom súd pred dvoma rokmi právoplatne odsúdil za tento skutok Istvána Hatvaniho.