Senzačný objav: Gigantické vákuum ženie našu galaxiu naprieč kozmom

Najnovšie astrofyzikálne výskumy priniesli nečakané prekvapenie. Neznáme „čosi“ tlačí obrovskou energiou našu galaxiu jedným smerom cez univerzum. Ide o nepredstaviteľne veľkú bublinu, v ktorej nie nič, takže ju možno označiť za vákuum. A presnejšie povedané toto vákum vytvára tlak nielen na Mliečna dráhu, ale spolu s ňou na celú kopu susedných galaxií. Táto dosiaľ neznáma neobjavená bublina je súčasťou gravitačného dipólu.

Krátko vysvetlím princíp dipólu na molekule. Molekulu označujeme ako molekulový dipól, ak je navonok elektricky neutrálna, pričom ale sú elektróny v jej vnútri uložené asymetricky. Preto sa v nej vytvorí elektrický dipól, lebo pozitívne a negatívne náboje, ktoré sú v takej molekule, nie sú na jednom mieste a tak má molekula polaritu – pozitívny a negatívny pól.

Naša galaxia teda „cestuje ako turista“ cez univerzum, ktoré sa rozťahuje a rozpína, podobne ako balón, ktorý čoraz viac nafukujeme.

Astrofyzici vedeli už dávnejšie, že sa Mliečna dráha už 30 rokov pohybuje rastúcou rýchlosťou naprieč vesmírom. Nemali však ani potuchy, čo tento pohyb spôsobuje, akého charakteru je sila, ktorá je jeho príčinou.

Teraz sa izraelsko-nemeckému astrofyzikovi Yehudovi Hoffmanovi a jeho spolupracovníkom podaril skvelý objav. Zistili, že v opačnom smere ako je nasmerovaný vektor pohybu našej galaxie sa nachádza obrovské bublinové vákuum tvaru gule, ktoré nás tlačí od seba preč.

Hoffman a jeho ľudia analyzovali smer pohybu a rýchlosti pohybu viacerých zoskupení galaxií v „blízkosti“ Mliečnej dráhy a prišli na to, že dve gigantické štruktúry, od seba extrémne vzdialené, tvoria spoločne gravitačný dipól, ktorého súčasťou je zmienená megabublina. Tento dipól je zodpovedný za zrýchlujúci sa pohyb galaxií v našom okolí.

Mliečna dráha, spolu s týmito galaxiami je súčasťou tzv. supercluster-u, menom Laniakea, pričom naša galaxia sa nachádza na jeho okraji. Celá Laniakea sa pohybuje rýchlosťou dva milióny kilometrov za hodinu vesmírom.

V princípe to vyzerá tak, že naša galaxia a teda celá Laniakea  sa pohybuje k tzv. Shapley-ho atraktoru, ktorý je od nás vzdialený 750 milión svetelných rokov (kozmické atraktory sú konglomeráty nespočetných galaxií a vyznačujú sa gigantickou hmotnosťou a veľkou prížažlivou silou a aj vysokým jasom). Univerzum je plné podobných atraktorov, ktoré sú ako obrovské žiarivé „fakle“ a všetky priťahujú hmotu.

Ak by sme pozorovali kozmos zvonku, tak by sme zbadali jednoduchý fyzikálny princíp: Všetka hmota má snahu sa dostať k svetlu.

Tento princíp môžeme vztiahnuť aj na nás ľudí (sme tiež len hmota).

Aj my milujeme svetlo – priťahuje nás priam magicky. Tma nás odpudzuje a ženie nás k svetlu. Každý sa chce dostať tam, kde je svetlo, kde je pekne a kde sú už mnohí.

A poeticky povedané: SVETLO je LÁSKA a TMA je NELÀSKA, neraz i nenávisť.

Pre úplnosť dodám, že tak, ako je v kozme mnoho atraktorov, tak je v ňom aj množstvo „antiatraktorov“, ktoré sú príčinou odpudivých síl a tlačia hmotu od seba.

————————————————————————-

Priatelia moji,……evasta, JustME,Devana,Grey, Imrisko, MeinGeist,atd,…a vsetci ostatni, ktori ste pozitivne vnimali moj clanok o korane a islamizme, ste skveli – sedime spolu v jednom slovenskom clne a ten sa nesmie nikdy potopit!!!

Majte krásny vikend a drzme dnes palce Saganovi.

———————————-

A vsetci ti, ktorí necitate Velku Moravu a ste Slovaci a Slovania, pustite sa do nej – ROZHODNE

Vražda 50 moslim. v Christch. je straš. čin. O masakre 120 kresť. v Nigérii sa mlčí! Prečo?

20.03.2019

Zločin na Novom Zélande, ktorého sa dopustil Brenton Tarrant, odsúdili na celom svete politici i žurnalisti. Samozrejme, že plným právom a je potešiteľné, že tak urobil aj celý svet kresťanov. viac »

Nemecká učiteľka žiada od ľudstva, aby sa prestalo množiť nezmyselne a nadbytočne

14.03.2019

Publicistka a učiteľka Verena Brunschweiger z Regensburgu vyzýva ľudí, aby sa zriekli zbytočného „robenia“ deti. Sama je bezdetná, má 38 rokov a vyučuje v meste na Dunaji, v bavorskom Regensburgu, viac »

Ak by túto obžalobu moslimov povedal EÚ politik, média ho označia za nepriateľa islamu

10.03.2019

Vyšla však z úst prezidenta Egyptu Abd al-Fattah as-Sisisho, veriaceho moslima. Európske médiá túto z ich pohľadu nebezpečnú protimigrantskú a v podstate i protiislamskú reč as-Sísího zamlčali. viac »

Donald Trump

Trumpovi by neprekážalo zverejnenie Muellerovej vyšetrovacej správy

20.03.2019 21:24

Osobitný vyšetrovateľ Robert Mueller právu predloží americkému ministrovi spravodlivosti Williamovi Barrovi.

Ukrajinský prezident Petro Porošenko

Petro Porošenko uzákonil sankcie na firmy a osoby zapojené do ruskej agresie

20.03.2019 20:40

Ukrajinský prezident uzákonil dekrétom rozhodnutie Rady národnej bezpečnosti a obrany Ukrajiny o uvalení sankcií voči právnickým osobám a jednotlivcom zapojených do ruskej agresie na Kryme a v Donbase.

sud, Rusko, Kočner,

Šufliarsky a Haščák o esemeskách s Kočnerom

20.03.2019 19:28

Tému textových správ otvoril v posledných dňoch advokát Roman Kvasnica, ktorý zastupuje matku Martiny Kušnírovej.

Francúzsky prezident Emmanuel Macron

Francúzska armáda posilní políciu počas víkendových protestov žltých viest

20.03.2019 18:41

Opatrenie oznámil hovorca francúzskej vlády Benjamin Griveaux, ktorý zároveň uviedol, že vojaci budú chrániť "pevné body" vrátane vládnych budov.