Vieme o Plutovi až od r. 1930, keď ho objavil astronóm Tombaugh? A čo keď je to inakšie?

Uvediem tu názor oficiálnej vedy, ktorá si medzičasom nie je istá tým, že Pluto bol skutočne objavený až americkým astronómom Tombaughom 18. februára 1930.

Viacerí renomovaní astronómovia vyjadrili pochybnosť o tom, či Tombaugh bol naozaj prvým človekom, ktorý objavil Pluta. Pripúšťajú možnosť, že ľudia poznali už pred tisícročiami všetky planéty našej slnečnej sústavy a aj jej veľkosť.

Vychádzajú z toho, že početné mýty a náboženstvá obsahujú veľké možstvo textov, ktoré možno interpretovať aj inakšie, ako len mytologicky a religiózne. Okrem toho existuje aj množstvo artefaktov, ktoré sa nedajú jednoznačne interpretovať.

A čo hovoria niektorí astronómovia na scénu, ktorá je zobrazená na prastarej sumerskej rolovacej pečati, o ktorej som písal v článku Prastaré civilizácie Mezopotámie?  Archeológovia ju interpretujú len ako religiózno-kultovú scénu, naproti tomu aj viacerí renomovaní astronómovia pripúšťajú možnosť, že je na nej symbolicky zobrazená heliocentrická slnečná sústava.

V jej strede je Slnko a okolo neho jedenásť rôzne veľkých krúžkov, ktoré by mohli znázorňovať planéty.

V starých sumerských textoch je Nibiru opísaný ako nebeský objekt (planéta, ktorej obeh okolo Slnka trvá 3 600 rokov), ktorý je od Slnka nesmierne vzdialený. Od niekoľkých rokov pripúšťajú aj astronómovia možnosť existencie neznámej planéty X, ktorá je ďaleko za Plutom. Medzi nimi sú napríklad John Murray The Open University z Veľkej Británie a John Matese z University  of Louisiana, Lafayette.

Neznáma planéta by podľa nich mohla byť až 10 krát taká veľká ako Jupiter a až 32 000 krát ďalej od Slnka, ako je od neho vzdialená Zem. Jednoznačný dôkaz jej existencie ale nemajú. Zmienená sumerská rolovacia pečať sa dnes nachádza v jednom berlínskom múzeu (Vorderasiatisches Museum v Berline Grund).

Bol som tam už pred viacerými rokmi a urobila na mňa naozaj zvláštny dojem a dlho som ju obdivoval.

Na jednej strane preto, lebo to, čo zobrazuje, sa zhoduje s mojimi názormi, ktoré mám o Sumeroch vo vzťahu k našej slnečnej sústave. Na druhej strane tiež preto, lebo zakaždým ma mimoriadne fascinuje, keď stojím pred nejakým dávnym a naviac ešte aj neobyčajným výtvorom ľudského umu a rúk.

Vo Vatikáne prekvitá zakázaná láska a lož. A nielen za jeho múrmi, ale…….

30.04.2017

Katolícky klérus pozostáva z mužov, ktorým vládnu skostnatelí starci v kardinálskych klobúkoch, zaťažení stredovekou spráchnivelou dogmatikou, ktorá hlása skryte, neraz i otvorene, nenávisť viac »

Tajomstvo všetkých foriem v kozme sa ukrýva vo. .. .Dozviete sa čo neviete

28.04.2017

Planéty nie sú gule a vrchy nie sú kužele. Tieto riadky možno najsť v knihe The Fractal Geometry of Nature. Je to publikácia skvelého matematika a vynikajúceho počítačového odborníka, Benoita viac »

Slnko je život, ale katastrofou pre Zem sa stane už v najbližších rokoch

26.04.2017

Naša hviezda, ktorá je od nás vzdialená 150 milión km nám dáva svetlo i teplo, ale jej obrovská energia nás aj ohrozuje. A síce vo forme gigantických slnečných búrok. Tie môžu zničiť viac »

Trump

Trump ocenil diktátora KĽDR, že sa dokázal udržať pri moci

30.04.2017 21:51

Prezident USA povedal, že nevie, či je Kim Čong-un príčetný, očividne je to ale "lišiak", keď sa napriek svojmu mladému veku dokázal udržať pri moci.

Noční vlci, Slavín, Bratislava, vence, vojaci

Ruskí motorkári začali na Slovensku svoju jazdu

30.04.2017 21:31

Kontroverzný ruský motorkársky klub Noční vlci začal na Slovensku svoju motocyklovú jazdu položením vencov na miestach bojov Červenej armády proti fašistom.

Irán, rafinéria, Hasan Rúhání

Irán sa stal sebestačným v produkcii benzínu

30.04.2017 21:00

Iránsky prezident Hasan Rúhání oficiálne otvoril prevádzku rafinérie na juhu krajiny, vďaka ktorej sa Irán stáva sebestačným v produkcii benzínu.

Ukrajina, Kyjev

V Poľsku zadržali Rakúšana podozrivého zo spáchania vojnových zločinov v Donbase

30.04.2017 20:57

Poľskí pohraničníci zadržali 25-ročného Rakúšana podozrivého zo spáchania vojnových zločinov pri bojoch s proruskými separatistami na východnej Ukrajine.