Založ si blog

DOKONČENIE Má havária Germanwings vo Fran. niečo spoločné s Izrael. a Ukraj?

Moje otázky a moje konštatovania pokračujú:

Mohlo byť lietadlo „poslané“ na neodvratnú havárijnu letovú krivku preto, lebo počas letu by bolo prelietavalo aj ponad Ženevské jazero, kde sa práve v tom čase nachádzali významní svetoví politici? Medzi nimi bol aj americký minister zahraničia, ktorý bol prítomný na konferencii o iránskom atómovom programe. Okrem toho v blízkosti letovej krivky lietadla sa nachádza aj nukleárny urýchlovač častíc CERN.

Obdržali Francúzi a s nimi aj letecká spoločnosť Germanwings už skôr výstrahu pred možným teroristickým aktom, ktorá potom krátko pred letom bola presne špecifikovaná?

A mohlo to potom byť dôvodom, prečo po oznámení havárie lietadla sa 30 posádok Germanwings zdráhalo nastúpiť do služby?

Ak to bolo tak, že Francúzsko bolo varované pred aktom teroru, odkiaľ taká výstraha mohla prísť?

Je faktom, že 24 hodín pred letom Germanwings do skazy, priletela do Paríža delegácia významných ľudí z Izraelu, aby sa pokúsila francúzsku vládu odhovoriť od dohody s Iránom ohľadne jeho atómového programu. Delegáciu tvorili diplomati, experti pre bezpečnosť, vysokí vojenskí hodnostári a príslušníci izraelskej tajnej služby. Všetko ľudia, u ktorých je predpoklad, že majú utajené informácie. Ak to boli títo ľudia, ktorí dali vláde v Paríži informáciu o chystanom teroristickom akte v lietadle Germanwings, tak je jasné, aká musela byť reakcia Francúzov.

Nie bez zaujímavosti je aj fakt, že existuje jediná vec, na ktorú majú rovnaký názor tak izraelská vláda, ako aj konzervatívne kruhy v Iráne:  Zmarenie dohody o iránskom atómovom programe. V každom prípade je príkaz francúzskeho vojenského letectva jasný: Ak hrozí nebezpečný teroristický akt, ktorý má spôsobiť katastrófu nejkého dopravného lietadla nad francúzskym teritóriom, tak musí byť lokalizované, zachytené a odstrelené

Veľmi jednoznačne podozrivý bol zjednotený hlas všetkých dôležitých svetových médii. Všetky sa zhodli na tom, že lietadlo nechal havarovať údajne ťažko depresívny a so životom nespokojný pilot Lubitz a všetky aj rozhodne popreli akúkoľvek možnosť, že by v tom prípadne mohli mať prsty teroristi.

V každom prípade to hlásali médiá v USA, Francúzsku, Nemecku, Veľkej Británii, Číne, Rusku. Všetko krajiny, ktorých zástupcovia sedeli v Ženeve spoločne s Iránom pri konferenčnom stole. Ak by sa bolo Izraelu podarilo jednoznačne dokázať, že teroristický akt spôsobili napríklad teroristi z Hamasu a či Hissbolah, tak by bola konferencia v Ženeve rýchlo ukončená bez žiadúceho výsledku.

Ak to teda ale nebol Lubitz, ako bolo potom lietadlo privedené na letovú krivku vedúcu ku katastrofe? Vo verejnosti vôbec nie je známa skutočnosť, že od roku 2005 je technicky možné diaľkovým ovládaním riadenia letu zasiahnuť do jeho priebehu a potom kokpit je mimo hry! Taká možnosť je daná armáde. Aj v katastrofických prípadoch letov MH370 a MH17 taká možnosť existovala!

Na tomto mieste je dôležité uviesť aj to, že len týždeň pred katastrofou lietadla v južnom Francúzsku sa udialo niečo podobné jednému Lufthansa-stroju na trati Bilbao-Mníchov. Piloti odrazu úplne stratili kontrolu nad lietadlom. Až keď sa im po nejakom čase podarilo vypnúť palubný počítač, tak ju opäť získali. Oficiálne sa o tomto prípade nikde v médiách nepísalo. Čo a za ním ukrývalo, nad tým možno len špekulovať.

Pozrime sa v súvislosti s Germanwings teraz do Ukrajiny. Meno Kolomojskyj nie je v EÚ veľmi známe – v Ukrajine veľmi. A vráťme sa tu ešte do nedávnej minulosti k letu MH17. Keď sa toto lietadlo nachádzalo asi 20 minút letu od miesta katastrofy, tak bolo navigované letiskom Dnepropetrovsk (jeho šéf je oligarch Kolomojskyj, ktorý bol aj guvernérom gubernie D.-petrovsk) a v tom čase prišlo aj k prerušeniu kontaktu lietadla s vežou letiska. V Ukrajine je verejným tajomstvom, že Kolomojskyj má vzťahy s mafiou. V každom prípade existujú aj obojstranné sympatie medzi vládou Izraela a oligarchom. Dostal dokonca aj izraelský pas.

Je známe aj to, že nenávidí Moskvu a špeciálne Putina. Má vlastnú súkromnú armádu, ktorá bojuje proti Rusom. Má tiež vlastnú tajnú službu.

Dôležitý v tomto prípade je fakt, že len niekoľko dní pred haváriou Germanwings premiér Porošenko pozbavil Kolomojského viacerých dôležitých funkcií. Oligarch, ktorý bol popri milardárovi Porošenkovi ekonomicky, vojensky i politicky najvplyvnejším mužom Ukrajiny, bol pozbavený oficiálnej moci. Prečo to Porošenko urobil? Jeho vyhlásenie znelo v tom duchu, že so svojou armádou zohráva destabilizačnú rolu v mierovom procese.

Každému musí byť jasné, že Porošenko to neurobil celkom dobrovoľne! To vedel samozrejme aj Kolomojskyj. A dobre vedel, komu za to vďačí: predsa Nemecku a Francúzsku, ktoré sa dohodlo s Moskvou a Kyjevom na mierovom riešení ukrajinského problému. V tomto prípade bol oligarch veľkým rušivým faktorom.

No a krátko po zrútení sa kariéry Kolomojského, sa vo Francúzsku za dramatických okolností zrútilo nemecké lietadlo.

Ďalšie uzávery si teraz môže urobiť každý sám.

 

Moje tajomstvo: Publicistika mi dala bohatstvo, som milionár. Hanba Nemecka: Erdoganov víkend

03.10.2018

Stať sa naozaj dobrým publicistom a autorom a pritom aj veľmi zbohatnúť je náročné - veľmi. Nie je to totiž vôbec jednoduché remeslo. Treba k tomu nadanie, vytrvalosť, veľkú zvedavosť a viac »

Vaše mesto má 4500 občanov. Ráno vstanete a má o 2000 viac, migrantov! Vaša reakcia bude aká?

30.09.2018

Nikto sa vás nepýtal vopred, či s tým súhlasíte a nikto vám nepovedal, že medzi prišelcami budú s veľkou pravdepodobnosťou kriminálníci, ktorí môžu byť hrozbou pre mužov, ženy i deti. viac »

Politická smrť Merkel sa blíži. Dostala tvrdý úder od vlastnej frakcie. Jej obľúbenec Kauder padol!

27.09.2018

Voľakedy všetkými obdivovaná takmer absolútna moc nemeckej kancelárky čoraz viac upadá a sa vytráca. Trinásť rokov bol Volker Kauder jej najužším spolupracovníkom a najlepším dôverníkom. viac »

Ekonomika, graf, peniaze, kalkulačka

Iba pätina firiem chce využiť zvýhodnené vyplácanie 13. a 14. platov

20.10.2018 12:49

O vyplácanie zvýhodnených 13. a 14. platov v praxi nie je medzi firmami veľký záujem. Buď si to nemôžu dovoliť, alebo majú problém splniť podmienky zákona.

lykožrút

Vlastníci lesov nesúhlasia s ochranármi, že lykožrút sa málo šíri z rezervácií

20.10.2018 12:41

Únia regionálnych združení vlastníkov neštátnych lesov Slovenska tvrdí, že premnoženie lykožrúta spôsobila aj bezzásahovosť chránených území v 5. stupni.

SR Bratislava doprava 2. etapa električka trať Petržalka TK B

Magistrát odmieta tvrdenia o diskriminácii navrhovaných zliav v MHD

20.10.2018 12:17

Viaceré organizácie označili navrhované zmeny v bratislavskej verejnej doprave za nesystémové s diskriminačným charakterom.

hasiči, gaderská dolina

Hasiči pokračujú v likvidácii požiaru v Gaderskej doline

20.10.2018 11:28

Požiar sa rozšíril sa vo veľmi nedostupnom teréne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 723
Celková čítanosť: 2950324x
Priemerná čítanosť článkov: 4081x

Autor blogu

Kategórie